Belsőépítészként állandóan valami újjal, valami lehengerlővel kell előállnia?

Nagyobb méretű műveimet elsősorban nem otthonok díszének szánom - bár egy tágas nappaliban már kellően érvényesülhet az akár 2-3 m széles alkotás is - hanem szállodák, éttermek, irodaházak tágas helyiségeibe, az egyedi enteriőr meghatározó elemeként.

A belsőépítész számára egy exkluzív megrendelés egyben lehetőségek ezreinek mérlegelésével is jár. A világcégek katalógusait böngészve választhat a szebbnél szebb drapériák, padlóburkoló anyagok, bútorok közül, melyek megadják az épület alapvető hangulatát.
Emellett azonban szüksége van valamire, amivel felteheti az i-re a pontot. Valami olyan fő műre, amire a beruházó is csak igent tud mondani! Ez lesz a recepció, lobby, étterem vagy nappali olyan szeglete, melyen garantáltan megakad minden vendég szeme! Fényképezni, megcsodálni, megérinteni szeretnék azt, amihez hasonlót nem láttak még sehol!

Ha úgy érzi, hogy egy videofilm alapján jobban el tudja képzelni, hogyan is néz ki egy ilyen drótfa, akkor kérem, kattintson az alábbi képre!

Watch the video

A következő kis képekre kattintva az alkotás nagyobb méretben lesz látható!
Hotel_Club_Tihany_Etterem_1a.jpg Hotel_Club_Tihany_Etterem_1b.jpg
Hotel_Club_Tihany_Etterem_1c.jpg Hotel_Club_Tihany_Etterem_1d.jpg
Tejles méret

A Hotel Club Tihany**** a Balaton egyik exkluzív településének, Tihanynak part menti szállodája. A hotel legújabb, toszkán stílusban berendezett éttermének impozáns dísze látható a képen. A mű 2,1 m széles, 17 db rejtett világítással készült, mely az étterem színvilágához illő színre festett fa előlap mögött rejtőzik.

„Néhány évvel ezelőtt szállodánk új, 300 fős étteremrésszel gyarapodott. A télikert jellegű, csupa üveg, panorámás, élő növényekkel teli létesítménynek egyetlen csupasz fala volt. Az akkor referenciának felajánlott, és később általunk megvásárolt nagyméretű, rejtett világítással is ellátott fali dekoráció, a "drótfa", kitűnően kiegészítette az étterem hangulatát, megszüntetve a fal egyhangúságát. Újszerűségével, a szemnek is tetszetős látványával azóta is mind a vendégek, mind a dolgozók egyik kedvence az alkotás.”

Dr. Molnár Gyula, vezérigazgató

Apollo_Hotel_1e.jpg Apollo_Hotel_1f.jpg
Apollo_Hotel_1g.jpg Apollo_Hotel_1h.jpg
Tejles méret Tejles méret

Az Apolló Hotel**** Hajdúszoboszlón épült 2008-ban. Itt található Magyarország legnagyobb gyógyfürdője, a helyet a reumások Mekkájaként emlegetik.
A gyógyfürdő körül több tucat elegáns hotel várja a pihenni, gyógyulni vágyókat. Egy új szálloda építésével egyúttal új stílust, egyedi megjelenést kell biztosítani, annak érdekében, hogy a vendégek számára vonzóbb választás legyen, mint a többi, régebben épült hotel. A szálloda minden igényt kielégítő wellness részleggel, exkluzív bútorokkal, egyedi világítótestekkel hívja fel magára a figyelmet. Munkáimat a hotel belsőépítész tervezője ajánlotta a tulajdonosok figyelmébe. A látványterv illetve referenciamunkáim alapján megszületett a döntés, hogy egy ilyen mű legyen a fő elem a recepción. A tulajdonos elmondása alapján a vendégeknek nagyon tetszik az alkotás, állandóan fényképezik.

Az alábbi alkotás szintén egy Balaton-parti étterem dísze.

Tejles méret

Alábbi munkáim egy-egy irodaházi recepció, lobby vagy tárgyalóterem egyedi hangulatának megteremtését szolgálják:

Irodahaz_lobby_1b.jpg Irodahaz_lobby_1a.jpg
Targyaloterem_1.jpg Irodahaz_lobby_2.jpg
Irodahaz_recepcio_1a.jpg Irodahaz_recepcio_1b.jpg
Irodahaz_recepcio_2b.jpg Irodahaz_recepcio_2a.jpg Irodahaz_recepcio_2c.jpg
Tejles méret Tejles méret               Tejles méret
Irodahaz_lobby_3a.jpg Irodahaz_lobby_3c.jpg
Tejles méret Tejles méret

Az alábbi alkotások egy-egy elegáns otthon nappaliját díszítik, a tulajdonosok legnagyobb örömére!

Reszletfoto_1a.jpg Reszletfoto_1b.jpg
Reszletfoto_1c.jpg Nappali_1c.jpg
Nappali_1e.jpg Nappali_1f.jpg
Nappali_1g.jpg Nappali_1h.jpg
Nappali_2.jpg Nappali_3.jpg
Nappali_4.jpg Nappali_5.jpg
Nappali_1a.jpg Nappali_1b.jpg

Természetesen nem csak nagy méretű alkotásokat készítek, amihez egy óriási nappali szobára van szükség, hanem kisebb alkotások rendelésére is van lehetőség.

Az alábbi gyűjtemény olyan művek fotóit tartalmazza, amelyek már valakinek a nappaliját, hálószobáját vagy tárgyalótermét díszítik.

A következő kis képekre kattintva az alkotás nagyobb méretben lesz látható!
Asztalicedrus1_95.jpg Asztalidiofa1_60.jpg
Falivilagito_a_130.jpg Falivilagito_b_130.jpg
Falicedrus_kandallo_felett.JPG Falicedrus_TV_felett_debrecen.jpg
Falicedrusfa57_65.jpg Asztali gesztenyefa.jpg

Az alábbi leveleket vásárlóimtól kaptam:

"Drót-fa, fa-csoda, csoda-drót vagy inkább drót-csoda!
Igen, drót-csoda, amikor először láttam egy irodaház recepciójában rögtön tudtam, nekem is kell. Miért is? Műszaki ember is lehet művészet kedvelő, sőt, szépérzéke talán még kifinomultabb is, gondoljunk egy kecses Concorde repülőre vagy egy gyönyörű Lamborghini versenyautóra.
Az én történetem pár éve Aligán kezdődött a magyar vitorlásbajnokságon, ahol a sudarasokat emberes szél várta napokig. A kikötőben áll egy gyönyörű szomorúfűz, amit a szél igencsak megtépázott, de olyan látvány volt, hogy muszáj volt fényképezni.
Azután megláttam ugyan ezt a szél fútta fát rézdrótból és máris tudtam, mi lesz a feleségem karácsonyi ajándéka.
Így történt, hogy ez az egyedi művészeti alkotás, a kézművesség különlegessége, a balatoni emlék találkozott és sokunknak, barátoknak, ismerősöknek okoz örömet.
A fa ma egy üvegpolcon szinte lebeg a térben - ahogy az a balatoni fa is teszi a víz felett szinte - mellette a fénykép, az egyedi megvilágítás csak fokozza a hatást!
Gyönyörű. Köszönöm az alkotónak!

Voltay Géza, Budapest

Leírom, hogy miért is választottuk az Ön alkotását, a drótfát a nappalinkba. Szeretettel ajánlom levelem másoknak is, egyben kedvet is szeretnék adni egy ilyen fa megrendeléséhez.
3 évvel ezelőtt vettünk egy kész házat, melyet belülről teljesen felújítottunk, illetve újjáépítettünk. Felkértünk egy lakberendezőt, hogy segítsen nekünk, hiszen ez egy külön szakma, amelyhez mi nem értünk. Annyit mondtunk neki, hogy nem kell semmi pompa és csillogás, csak otthonos, kellemes, meleg érzetet adó otthon. Illetve annyit kértünk még, hogy azért legyenek benne egyedi dolgok - nem feltétlenül a legdrágábbak -, olyanok amelyek nem tucat termékek és nincsenek ott minden házban. Nagyon sok időt töltöttünk a lakberendezővel, együtt mentünk mindent kiválasztani, illetve végig ott volt a munkafolyamatok alatt. Így adódott, hogy Budapesten szintén együtt mentünk el egy lakberendezési kiállításra. Nézegettünk-nézegettünk, de igazából különösebben semmin nem akadt meg a szemünk, míg az egyik standon megláttuk Roland drótfáit. Egymásra néztünk és rögtön tudtuk, éreztük, hogy nekünk "ő" kell! Ez lesz az egyik olyan "dísztárgya", pontja a lakásunknak, amely nem mindennapi, valami különleges, valami más. Így is történt.
A nappali két végébe egy gipszkarton épített polc lett elkészítve, és a drótfa az egyikbe került fa hátérrel és megvilágítással. Egy évig csak a polcrendszer állt magányosan a nappali végében, közepében egy lyukkal és a falból kiálló vezetékekkel, ahová majd a fa került. Nem volt meg rá a pénzünk - ez egy teljes felújításánál gondolom nem egyedi eset -, de akkor is tudtuk, hogy oda csakis a fa kerülhet majd, és vártuk, hogy mikor jelentkezhetünk Rolandnál és rendelhetjük meg. Aztán ennek is eljött az ideje, nagy-nagy örömünkre. Én ragaszkodtam a szomorúfűz alakzathoz, mert én a Tisza-partján nőttem fel, és ez a fa a gyerekkoromat és a szüleim emlékét idézi, akik sajnos már nem lehetnek közöttünk, de ha erre a fára nézek, mindig ők jutnak eszembe.
Roland elkészítette a fát, lejött hozzánk Nyíregyházára és ő maga szerelte fel a nappalinkba az egész alkotást.
Nagyon szeretjük a mi fánkat, esténként felkapcsoljuk, nagyon szép narancssárgás fénye van, jól esik ránézni, kellemes meleg érzet önti el az embert. Én nem is drótfának, hanem a mi Életfánknak nevezem, hiszen ez a fa emlékeztet engem a szüleimre és összeköt bennünket, hármónkat, akik most a családunkat alkotják, vagyis összeköt több generációt a tágabb és a szűkebb családot egyaránt. Számomra ez nem egy műalkotást, ő része lett az életünknek.
Azt mondják, nem jó a tárgyakhoz ragaszkodni. Bizonyára így is van, én sem ragaszkodom minden tárgyhoz, de van egy néhány tárgy, amely túlnőtt önmagán, nem tárgyként tekintünk rá, hanem érzelmi okok miatt hozzánk nőtt, emlékeket idéz vagy örömet szerez, a mi Életfánk is ilyen! És természetesen aki ellátogat hozzánk, mindenki odáig van a fától, senki nem tudja megállni szó nélkül, hogy milyen különleges, milyen gyönyörű. De a legnagyobb csodát senki nem tudja: ez a fa összeköti, összefogja és óvja a családomat, csak hinni kell benne!
Hát hosszan-röviden ennyi a mi drótfánk története. Roland sem tudja, nem tudta eddig, hogy milyen nagy örömet okozott vele, amelyet ezúton köszönünk-köszönök!

Tóthné Vitai Klára, Nyíregyháza

Azért választottam, mert nagyon egyedi és különleges a drótfa alkotás. Több mint dísztárgy és kép. Valamint a különlegessége abban rejlik, hogy munkaigényes/ kreativitást és fantáziát igényel/, nem egy sablonos dolog. Valódi remek dekoratív önálló darabok. Szinte élnek, és magára vonja az ember szemét. /Nem lehet nem észrevenni./ A sarok, ahol elhelyeztem, a bemutatóterem legfrekventáltabb helye. Minden látogatónk jó véleményt alkotott eddig róla. Remélem ez a továbbiakban is így marad, az Ön alkotásaival bővítve.

Dickmanné Sipos Zsuzsanna bemutatóterem vezető
Eglo-Lux Kft, Dunakeszi
06 27 341 353
www.eglo.com

Miután cégünk a FUX Zrt. - egyszerűen szólva - drótokkal foglalkozik, ami szakmai nyelven annyit tesz: szigetelt és szigeteletlen szabadvezetéket gyártunk a villamos ipar számára, így számomra ez az alapanyag különös jelentőséggel bír. Évekkel ezelőtt, amikor a cég tárgyalóját rendeztük be, eszembe jutott, hogy a televízióban láttam az Ön munkáit, és milyen jó lenne, ha a tárgyalónkban megmutathatnánk a drót felhasználásának ezt a módját is. Vagyis azt, hogy az ipari alkalmazás mellett a művészettől sem idegen az anyag. Szereztünk egy katalógust, amiből aztán kiválasztottuk a mi falra rögzíthető drótfánkat. Azóta is ez a tárgyalónk egyik dísze, amelyet sok vendégünk megcsodál.

Dr. Barkóczi István, vezérigazgató
FUX Zrt. Miskolc
06 46 501 850
www.fux.hu

Az Önnél vásárolt drótfa különleges és igazán modern, XXI. századi eleme éttermünknek, amely egyediességének köszönhetően külön kiemelkedik környezetéből. Vörösréz anyagával és rendkívüli formájával nagyon esztétikus látványt nyújt, mind vendégeink, mind a mi megelégedésünkre.

Shiraz Étterem, Budapest
www.shirazetterem.hu

Szeretne még több vásárlói levelet elolvasni, mielőtt választana a művek közül? Klikkeljen ide! >>

Műveimet a világ bármely pontjára megrendelheti!

Ha a fenti művekből sikerült ötletet meríteni, vagy egy teljesen új megoldást kitalálni, melyben megtestesülhet otthona, szállodája vagy irodaháza legújabb dísze, ékköve, kérem, vegye fel velem a kapcsolatot, és kérjen egy minden kötelezettségtől mentes ajánlatot! Már elkészült, akár interneten keresztül is megrendelhető alkotásaimat a Rendelés menüpont alatt találja.

Mivel két teljesen egyforma alkotást, ha akarnék sem tudnék készíteni, ezért, ha a fenti művek egyike alapján szeretne rendelni, az csak jellegében fog hasonlítani a fent kiválasztott, többnyire egyedi megrendelésre készített alkotás fotójához. Ez egyben garantálja Ön számára is azt, hogy amilyen alkotást rendel, az egyedi és megismételhetetlen lesz, csak 1 példány készülhet belőle!

Az alábbi sorokat vásárlóim leveleiből idézem:

“…általunk megvásárolt nagyméretű, rejtett világítással is ellátott fali dekoráció, a "drótfa", kitűnően kiegészítette az étterem hangulatát, megszüntetve a fal egyhangúságát. Újszerűségével, a szemnek is tetszetős látványával azóta is mind a vendégek, mind a dolgozók egyik kedvence az alkotás.”

“…Azt mondják, nem jó a tárgyakhoz ragaszkodni. Bizonyára így is van, én sem ragaszkodom minden tárgyhoz, de van egy néhány tárgy, amely túlnőtt önmagán, nem tárgyként tekintünk rá, hanem érzelmi okok miatt hozzánk nőtt, emlékeket idéz vagy örömet szerez, a mi Életfánk is ilyen!…”

“…Évekkel ezelőtt, amikor a cég tárgyalóját rendeztük be, eszembe jutott, hogy a televízióban láttam az Ön munkáit, és milyen jó lenne, ha a tárgyalónkban megmutathatnánk a drót felhasználásának ezt a módját is. Vagyis azt, hogy az ipari alkalmazás mellett a művészettől sem idegen az anyag...Azóta is ez a tárgyalónk egyik dísze, amelyet sok vendégünk megcsodál.”

“Az Önnél vásárolt drótfa különleges és igazán modern, XXI. századi eleme éttermünknek, amely egyediességének köszönhetően külön kiemelkedik környezetéből…”